مقالات

“روپوش پزشکی بصیرت” از قدیم تا حال”

روپوش پزشکی بصیرت

روپوش پزشکی بصیرت از قدیم تا حال

كارگاه توليدي بصيرت در سال 1332 در خيابان انقلاب تاسيس شد و در سال 1357 فعاليت خود را در زمينه توليد روپوشهاي پزشكي و مانتوهاي اداري گسترش داد. توليدي روپوش پزشكي بصيرت توسط «اسمعيل بصيرت تبريزي» راه اندازي گرديد كه هم اكنون در حال گسترش فعاليت خود با نام اختصاصي«گروه بصيرت» است كه محصولات این مجموعه شامل روپوش‌های بیمارستانی،‌کارگاهی و رستورانی است. تولیدی روپوش پزشکی بصیرت از توانمندی نیروهای کاملا حرفه‌ای و خلاق در زمینه تولید انواع البسه بهره می‌برد. همچنین این تولیدی دارای شبکه‌ای از مشتریان متعدد اعم از پزشکان، بیمارستان‌ها،‌ پرستاران،‌ صاحبان کارگاه‌های تولیدی است که با تضمین کیفیت کالای خود توانسته وفاداری این مشتریان را جلب کند.

سه اصل اولیه و مهم در تولیدی روپوش پزشکی بصیرت که از روز نخست به آن پایبند بوده شامل
ارسال سريع، ضمانت بهترين قيمت و تضمين بهترين كيفيت بوده که همیشه خود را به آن پایبند می‌داند.

چشم انداز ما در آينده تبديل شدن به رقيبي خلاق جهت رقابت با برندهاي حاضر در منطقه است. ما به خود مي باليم كه مشتريان، روپوش هاي پزشكي بصيرت را به عنوان برندي نام آشنا با كالاي با كيفيت و قيمت مناسب مي شناسند.

توليدي روپوش پزشكي بصيرت با گستره اي به وسعت محصولات بيمارستاني (روپوش پزشكي، روپوش اتاق عمل، كلاه جراحي و روپوش بخش هاي خدماتي…)، محصولات كارگاهي به منظور استفاده در كارگاه هاي تخصصي دانشگاه ها و مراكز آموزشي و محصولات رستوراني( لباس سرآشپز، كلاه سرآشپز، پيش بند و…) همیشه در خدمت مشتریان است.

روپوش پزشکی بصیرت با طرح هاي گوناگون توانسته انواع سلیقه‌ها و درخواست‌های مشتریان را پوشش دهد. مشتريان توليدي روپوش پزشكي بصيرت افرادي تحصيلكرده و نام آشنا هستند كه نقش حياتي را براي نجات و بهبود بيماران كشور ايفا مي‌كنند و كيفيت روپوشي كه براي اداي اين تعهد سنگين به تن مي‌كنند برايشان حائز اهميت است.

اهداف عمده تولیدی روپوش پزشکی بصیرت بالا بردن کیفیت، افزایش رضایت مشتریان و ارائه محصولات با قیمت مناسب است که این مهم را با تاکیه بر گسترش محصولات و همچنین جذب مشتریان بیشتر از طریق فروشگاه خرید آنلاین، تبلیغات و تمرکز روی صدای مشتری VOC در اقصی نقاط کشور محقق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *