مقالات

برای خرید روپوش پزشکی و اسکراب، چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

قیمت روپوش سفید پاپیون دار

اسکراب‌ها و همینطور روپوش‌ پزشکی لباسهایی هستند که توسط پزشکان، جراحان و پرستاران پوشیده می‌شوند. اسکراب‌ ها بیشتر در اتاق‌های جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما امروزه بسیاری از پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها از اسکراب به جای روپوش‌های بلند استفاده می‌کنند. علت استفاده آنها، راحتی بیشتر این لباسها است. اگر شما هم قصد خرید اسکراب و یا روپوش پزشکی دارید، با ما همراه باشید تا در این مطلب از سایت روپوش پزشکی بصیرت، نکات خرید روپوش پزشکی را توضیح دهیم.

اول: اسکراب و روپوش گران قیمت یا اقتصادی؟

برای این تصمیم باید ببینید میزان استفاده‌تان از اسکراب وروپوش و اهمیت آن برای شما به چه اندازه است. اگر میخواهید روپوش شما بعد از بارها شست و شو مانند روز اول سالم بماند، باید سراغ قیمتهای بالاتر بروید. هرچند برخی اوقات مدل های روپوش پزشکی ارزان هم برای کسانی که استفاده هرروزه از روپوش و اسکراب ندارند می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اما باز به هنگام خرید، به کیفیت جنسی که خریداری میکنید و هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید توجه کنید تا از نظر مالی ضرر نکنید. البته همیشه قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر نیست، بلکه باید به جنس کار و اعتبار تولید کننده توجه کنید.

دوم: اسکراب و روپوش کلاسیک یا مدرن؟

این یک انتخاب شخصی است که دوست دارید الگو و دیگر جزئیات لباس پزشکی شما به چه صورت باشد. بعضی از پرشکان و پرستاران حتی پیشنهاد دوخت مدل خاصی به خیاط میدهند. شاید مدل خاصی از یقه برایتان راحت تر است و یا دوست دارید جیبهایتان بزرگتر باشد. در هر صورت برای انتخاب الگوی لباس باید به دو نکته توجه کنید: آیا کاربری مناسبی برای شما دارد؟ و آیا با پوشیدن آن خوب به نظر میرسید؟! خوشبختانه امروزه مدلهای متنوعی در فروشگاه‌ها موجود است که میتواند پاسخگوی نیازهای متنوع شما عزیزان باشد.

سوم: خرید روپوش پزشکی ساده و یا طرح دار؟

این تصمیم هم شخصی است و هم بستگی به قوانین مرکز درمانی دارد که در آن مشغول به کار هستید. اگر در مراکز به خصوصی کار میکنید که پروتوکل خاصی برای روپوشهای پزشکی دارند، دست بازی برای انتخاب این مورد ندارید؛ هرچند امروزه مراکز درمانی استقبال بیشتری به استفاده از رنگ‌های جدیدتر از خود نشان میدهند. اگر در مطب مشغول به کار هستید میتوانید به سراغ مدلها و رنگ‌های جذاب تر بروید. برای مثال محققان بر این باورند که پوشیدن رنگ‌های مختلف می‌تواند عملکرد شما را در سر کار بهبود بخشد. همینطور لباسهای پزشکی طرحدار، انتخاب خوبی برای پزشکانی است که با کودکان سر و کار دارند چرا که میتواند روی روابط پزشک و بیمار تأثیر زیادی بگذارد.

روپوش پزشکی طرحدار

چهارم: بلندی لباس

برای انتخاب بلندی لباس باید قدتان را در نظر بگیرید و اینکه ترجیح میدهید بلند بپوشید یا کوتاه؟ روپوشهای بلند برای افراد بلندقد بهتر است و روپوشهای کوتاه، برای کسانی که مدام در حال جابجایی بین فضاهای مختلف هستند امکان راحت تری را فراهم میکند.

پنجم: فیت تن و یا گشاد؟

قدم آخر برای انتخاب روپوش پزشکی و اسکراب، سایز آن است. خیلی از افراد ترجیح میدهند که سایزی را انتخاب کنند که چندان به بدن نچسبد و در عین حال با گشادی زیاد، حرکت را برای آنان دشوار نکند. چون معمولا به زیر روپوش پزشکی، لباس دیگری به تن میکنید، بهتر است که از مدلهای خیلی چسب دوری کنید. چرا که این مدلها هم باعث عرق کردن زیاد شما می‌شود و هم حرکت را برایتان دشوارتر میکند. بهتر است هنگام پرو روپوش پزشکی، لباسی که

شما میتوانید در فروشگاه بصیرت انواع مدل های مختلف روپوش پزشکی و اسکراب را که متناسب با نیاز و سلیقه شما هستند پیدا کنید. اگر هم دسترسی به فروشگاه تهران ندارید، از طریق سایت گروه بصیرت انتخاب خود را انجام دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *