مقالات

جدید ترین مدل های روپوش پزشکی + عکس

قیمت روپوش پزشکی گل گلی

جدید ترین مدل های روپوش پزشکی

امروزه پزشکان و پرستاران عزیز به دلیل تنوع بسیار بالا در مدل روپوش پزشکی و کیفیت آنان ، دچار سردرگمی در انتخاب محصول مورد نظر خود میشوند ، در ادامه این مقاله به بررسی چند مدل از پر طرفدار ترین مدل های روپوش پزشکی خوهیم پرداخت .

مدل روپوش پرستاری شیک

همیشه با شندین واژه پرستار تصویر عکس های آویخته به دیوار مطب پزشکان و یا مراکز درمانی در ذهن ها نقش میبند؛ چهره ای آرام و مهربان که تسکین دهنده درد بیماران است.

فرشته ای فداکار و نجات دهنده. از این رو با گذشت زمان نقش پرستاران در مراکز درمانی روز به روز پررنگ تر شد تا جایی که در کادر درمان به این اتفاق نظر رسیدند که حفظ روحیه پرسنل بخش پرستاری به دلیل ارتباط بیشتر و مستقیم با بیماران بسیار حائز اهمیت است.

از سوی دیگر لباسی که هر روز صبح در محل کار به تن میکنیم میتواند در حس و حال و روحیه ما تاثیر گذار باشد.

از آنجا که در بخشهای درمانی اکثرا رنگ سرمه ای را به بخش پرستاری اختصاص میدهند، طراحان تولیدی روپوش پزشکی بصیرت به این فکر افتادند تا با حفظ چهارچوب ها و نیازمندی های این سطوح از پرسنل فرم هایی خاص و  شیک را طراحی کنند تا هم برازنده پرسنل زحمت کش پرستاری باشند و هم بتوانند زیبایی و خاص بودن را به همراه آورد و در فضای پراستری درمان اثر بخش باشد.

در نتیجه در طراحی برخی محصولات از پارچه ژاپنی فیونا استفاده شده است تا روپوش پرستاری با ظاهری رسمی و کلاسیک و در عین حال سبک و خنک در اختیار پرسنل بخش پرستاری قرار گیرد.

مدل روپوش پزشکی زیپ دار

از دیرباز تا کنون لباس و فرم پزشکان مدلی کلاسیک با دکمه های ساده را به خود اختصاص میداد تا اینکه در چند سال اخیر مشاهده شد که بیشتر پزشکان به خصوص در قسمتهای  پر استرس محیطهای درمانی دکمه روپوش پزشکی خود را باز میگذارند ، از این رو این سوال در ذهن طراحان حوزه تولید روپوش پزشکی ایجاد شد تا علت را دریابند.

بعد از مشاهده و مطالعات میدانی بر روی استفاده کنندگان از روپوش پزشکی به این باور و نتیجه رسیدند که حفظ زمان و استفاده بهینه از آن برای پزشکان و فعالان کادر درمان اهمیت بسزایی دارد. به همین دلیل تلاش کردند تا بتوانند پوششی مناسب و خاص را متناسب با نیاز پزشکان به بازار ارائه دهند. جایگزین کردن زیپ به جای دکمه بهترین گزینه در راستای برآورده کردن این نیاز بود.

از این رو تیم طراحی روپوش پزشکی بصیرت تصمیم بر آن گرفتند از بهترین متریال استفاده کنند زیرا خیلی از پزشکان بر این باور بودند که روپوش پزشکی زیپ دار با اینکه سرعت عمل در آماده سازی و پوشیدن فرم پزشکی را ایجاد میکند ولی عمر مفید آن بسیار کوتاه است.

تیم تولید روپوش پزشکی بصیرت از زیپ ساخت کشور ژاپن در دوخت روپوش پزشکی زیپ دار استفاده میکند تا در شستشوی مکرر و استفاده زیاد محصولات مشکلی برای پزشکان و پرسنل کادر درمان ایجاد نشود و افزایش عمر مفید محصول را به همراه داشته باشد.

مدل هایی از قبیل روپوش پزشکی زیپی ترک دار، روپوش پزشکی زیپی تینا و حتی روپوش پزشکی زیپ دار با دکمه های فلزی توانسته اند تمامی سلیقه ها را در میان مشتریان تولیدی روپوش پزشکی بصیرت به خود اختصاص دهند.

مدل روپوش پزشکی رنگی

عبارت روپوش پزشکی رنگی مطمئنا این سوال را در ذهن همه ما ایجاد میکند که از گذشته تا کنون پزشکان با لباس سفید شناخته شده اند چگونه میتوان یک پزشک را با روپوش رنگی تصور کرد؟! شاید نزدیک به یک دهه میباشد که صنعت مد در جهان به حوزه تولید روپوش پزشکی ورود کرده است و ساختارهای قبلی ذهن را در رابطه با یونیفرم و لباس پزشکان تغییر داده است. ورود رنگ به لباس پزشکان از دو جنبه قابل بررسی است:

  • استفاده از صنعت مد در حوزه تولید روپوش پزشکی جهت خاص تر شدن پوشش پزشکان و پرسنل کادر درمان و تاثیر مستقیم لباس بر روحیه افراد، چه استفاده کنندگان و چه بیماران
  • افزایش جمعیت افراد فعال در حوزه درمان و دسته بندی کردن پرسنل درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی از طریق رنگ بندی لباس و فرم پرسنل

با توجه به موارد ذکر شده گروه تولیدی روپوش پزشکی بصیرت شروع به طراحی های خاص و منحصر به فرد کردند تا بتوانند رنگ را به روپوش های پزشکی اضافه کنند و روپوش پزشکی رنگی را امروزه به محصولی پر طرفدار در بین افراد ایجاد کرده اند. روپوشهای پزشکی رنگی تحت عنوان روپوش ترک دار، مدل پاپیون و حتی تونیک هایی با رنگبندی های مختلف از استقبال خوبی برخوردار هستند.

مدل روپوش پزشکی طرحدار

روپوش پزشکی طرح دار یا حتی اسکراب طرح دار عبارتی بسیار پرطرفدار که باعث شده است عده ای از این نیاز بازار در راستای  تامین منفعت شخصی خود سوء استفاده کرده و به  ارائه محصولات غیر اصل با عناوبن محصولات ترک با قیمتهایی غیر منطقی بپردازند.

از این رو این امر باعث شد تا تیم تولیدی روپوش پزشکی بصیرت به عنوان تولید کننده ای با قدمت 65 سال با حفظ شعار تولید ملی، در راستای تولید محصولات طرحدار گامی جدید و خلاقانه بردارد. تولیدی روپوش پزشکی بصیرت به عنوان اولین تولید کننده روپوش پزشکی طرحدار در ایران توانست محصولاتی را به بازار ارائه دهد که از دو جنبه با محصولات موجود در این حوزه متفاوت هستند.

  • 1- با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و متریال کشور ترکیه فرآیند تکمیل پارچه های برند بصیرت به صورت انحصاری صورت میگیرد.
  • 2- تیم طراحی تولیدی روپوش پزشکی بصیرت طرح هایی متناسب با مفهوم زمینه فعالیت عزیزان در هر حوزه از درمان اعم از دندانپزشکی، دامپزشکی و زیبایی و سلامت  را با قیمتی متناسب و کیفیتی بی همتا به بازار ارائه میدهد تا دسترسی به این محصولات خاص برای اکثریت جامعه امکان پذیر باشد تا حمایت از تولید ملی نیز حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *