قوانین و مقررات

ضمانت اصالت کالا

توليدي روپوش پزشكي بصيرت،  با هدف دسترسی آسان تر کاربران به محصولات اين برند در حوزه روپوشهاي پزشكي، بيمارستاني، رستوراني و كارگاهي فعالیت خود را آغاز کرده­ است و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جزو اصول و پایه­ های وجودی آن است. به همین علت توليدي روپوش پزشكي بصيرت، ضمانت می­کند که تمام محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی با بهترين كيفيت آماده عرضه به شما عزيزان مي­باشد.

ضمانت بازگشت 

۱. مناسب نبودن سایز:

توليدي روپوش پزشكي بصيرت،  برای اطمینان خاطر شما از مناسب بودن سایز، برای محصولات جدولی را آماده کرده­ است که میتوانید با توجه به آن، با خیال راحت سایز مناسب خود را سفارش دهید. اما در صورتی که سایز محصولی که دریافت کرده ­اید مناسب نمی باشد، لطفا مراتب را در سریعترین زمان (حداکثر تا 24ساعت پس از دریافت سفارش) به واحد پشتیبانی توليدي روپوش پزشكي بصيرت، اطلاع دهید تا هماهنگی­های لازم برای ارسال سایز مطلوب شما صورت گیرد. لطفا برای تغییر سایز توجه داشته باشید که عدم استفاده از کالا، کامل بودن ملحقات ارسالی در بسته سفارش، عدم وجود لكه بر روي محصول، نداشتن بوی عطر یا بدن و سالم ماندن آن، و سلامت بسته بندی ارسال شده شروط اساسی برای تعویض کالاست. کارشناسان روپوش پزشكي بصيرت، پس از بررسی صحت این موارد، در کوتاه­ترین زمان ممکن نسبت به ارسال محصول مناسب شما، اقدام می­نمایند.  لطفا توجه فرمایید که عدم اطلاع تغییر سایز تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش به منزله تایید سفارش دریافتی شماست و پس از این زمان، توليدي روپوش پزشكي بصيرت، مسئولیتی در این باره نخواهد داشت.
نکته مهم:  روپوش پزشكي بصيرت، موظف است که سفارش کاربران محترم را ”فقط یکبار” با هزينه پيك به عهده خود مشتريان تعویض نماید.
نکته مهم: در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و توليدي روپوش پزشكي بصيرت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.
ضمنا در بررسی درخواست مجدد تعویض، درصورتیکه قیمت کالا بیشتر از حالت اولیه شده باشد، تعویض سایز با قیمت روز کالا محاسبه خواهد شد.

 2.مغایرت سفارش دریافتی با سفارش ثبت شده:

همکاران ما در قسمت تولید محتوا، تلاش می­کنند تا اطلاعات و تصاویر موجود از نظر اصالت، رنگ، جنس و … دقیقا مشابه محصول اصلی باشد. به همین دلیل اگر محصولی که دریافت می­کنید با اطلاعات مندرج در سایت یکسان نبود، شما میتوانید از حق استرداد کالا استفاده نمایید.
لازم به ذکر است که در چنین شرایطی باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت از زمان سفارش، با خدمات پس از فروش روپوش پزشكي بصيرت، تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید.
نکته مهم:  در صورت کامل نبودن اقلام سفارش لطفا از دریافت آن خودداری نمایید و مراتب را به کارشناسان توليدي روپوش پزشكي بصيرت، اطلاع دهید. تحویل گرفتن سفارش به منزله کامل بودن سفارش می­باشد.

3.بازگشت کالا در گروه اکسسوری:

كلاه، مقنعه و ساق دست شامل فرآیند 3روز ضمانت بازگشت نیستند. اين اقلام به دلیل ماهیت بهداشتی امکان تعویض و یا مرجوعی را به هیچ عنوان ندارند.

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت و سفارش كالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرايط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  1. خرید کالا از فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. خدمات و محتويات این فروشگاه براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتریان عرضه شده است.
  3. مالکیت معنوی اطلاعات موجود در فروشگاه روپوش پزشکی بصیرت به فروشگاه بصیرت متعلق است و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت.
  4. هر گونه استفاده از محتويات فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت امکان پذیر می باشد.
  5. براى اخذ اجازه کتبی لطفا به يکی از روشهای ذکر شده در بخش “تماس با فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت”  با ما تماس بگيريد.
  6. نقل قول از محتويات فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت برای پایگاه ها و وبلاگ های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می کنند، با ذکر منبع مجاز است.
  7. كاربران متعهد هستند که در دسترسی به فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنتی کالا را دنبال نکنند.
  8. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم می باشند اطلاعات صحيح كامل را در پایگاه درج کنند.بديهي است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  9. فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت هيچ گونه مسئوليتي را در مورد کارکرد فروشگاه که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این پایگاه می باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غيره) نمی پذیرد.
  10. فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات سایت‌هایی که ارتباط به آنها به واسطه آگهی و یا لینک در فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت شکل می گیرد، پذیرا نیست.
  11. تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و كاربران متعهد هستند که از اين ابزار صرفا برای ارسال و دريافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد.
  12. فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت هيچ گونه مسئوليتي را در قبال محتويات پیام های کاربران نمی پذیرد.
  13. تمام شرایط و خدمات فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت برمبنای آخرین سیاستهای شکل گرفته و تغییرات احتمالی این شرایط و خدمات در اخبار فروشگاه مندرج می گردد.
  14. ارتباط فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت با کاربران فقط از طریق www.basiratgroup.com بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
  15. فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.

© مالکیت معنوی محتويات فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت شامل قانون حق تکثير مي باشد.
© 
کليه حقوق محفوظ است. 1396 هجری خورشیدی

ارتباط مستقيم با کاربران

فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت به دنبال رضايت کامل کاربران گرامی است
اگر به هر دلیلی رضايت از كار ما حاصل نشده، لطفا مراتب را با پر کردن و ارسال فرم ارتباط به اطلاع ما برسانید.
ضمنا کاربران گرامی می توانند در هر زمان كه مايل باشند پرسشهای خود را به يکی از روشهای ذکر شده در بخش تماس با فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

شرایط و خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.
فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آن را در فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت درج نموده است.
فروشگاه اینترنتی “روپوش پزشکی بصیرت” به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع سفارش دهنده می رساند.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود
تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
مکان و زمان تحویل کالا توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت درج شده و فروشگاه اینترنتی روپوش پزشکی بصیرت به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد.
در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود.
در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید.